onsdag 29 juni 2016

13 maj 2016

Min kära Gudrun jobb hela helgen, och min gamla arbetskompis som driver campingen i Storfors tyckt att det är dags att vi kommer till Basta camping med bussen.
Jag kom på att när Gudrun  jobbar hela helgen då åker Morris och jag till Storfors.
När vi kom  till campingen på eftermiddagen fanns det ingen här,

 det var bara att ringa Leif och fråga var är du?
Jag jobbar fick jag till svar, men han kom när han hade slutat för dagen.
När han kom hade han en personer sig som jag bodde granne med när han var 4 år gammal, nu är han är 34 nu.
Det var trevligt att träffa honom igen, jag visste var han bor,  för hans syster brukar vi träffa i Karlstad och få lite rapporter från Storfors.
Nu sitter jag i bussen och lyssnar på regnet som öser ner, men vad gör det vi har ju tak över huvudet och pannan funkar som den ska, och vi har det varmt och gott.
Vi titten på let’s danse  men nu är det paus, så då passar jag på och går ut med Ludde på kvällsrastningen. sist ur röstad  blev Wassberg så det blev en final mellan två tjejer


//Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar