onsdag 29 juni 2016

Pann Jävel!!

Jag var till reparatör som satte igång pannan i bussen innan vi for ut i helgen, men tyvärr startade den inte när vi skulle starta den på kvällen så det blev en kall natt till. Vi skulle ha varit på dop i Nykroppa men av en anledning kunde vi inte åka dit.
Det blev en liten tur med övernattning istället. Fri camping i naturen som vi strävar efter varje gång, det blev det också i närheten av Kristinehamn. Allt annat funkade som det skull, det elektriska fungera perfekt som var vårt mål när vi satte på solceller förra året.
Det visste vi nog att det skulle göra.
I morgon ska jag åka till verkstaden med bussen, han sa att jag kunde ställa den där så kunde han titta på det när han fick en stund över.

Jag kan ställa den innan för deras inhägnad så det går nog bra om den står där några dagar.
Reparatören verkar vara mycket duktig på det han gör, plus att han gillade bussen.
Jag blir ”nipprig” när det är något så viktigt som värme som inte fungerar.


     //Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar